Books Fair

Klantenservice


Klantenservice:
Mocht u een vraag hebben over een van onze producten? 
Bel gerust naar onze klantensevice 038-4443873 of 06-55391180
U kunt ook u vraag stellen door ons een e-mail te sturen.Wij zullen u de zelfde dag nog een reactie doen.

Afhalen en betalen 

U kunt uw bestelling  altijd komen halen na het maken van een afhaalafspraak. 
Plaats uw bestelling (kies voor afhalen magazijn) en wij nemen contact met u op voor het maken van de afspraak. 
U kunt uw bestelling bij het plaatsen via Ideal of Paypal betalen of u kunt contant betalen bij afhalen.


Het plaatsen van een bestelling 

Dit gaat als volgt! Zoek het product van uw keuze en druk op de knop "Koop nu" of klik op de naam van het product om eerst de productdetails te zien en druk daar op de knop "Leg in winkelmandje". 
Wilt u het bij 1 product houden? Klik dan op de knop "Naar de Kassa" of klik anders op de knop "Verder winkelen" om meer artikelen op dezelfde wijze toe te voegen aan uw winkelmandje. 
In het scherm "Naar de Kassa" krijgt u een samenvatting van de door u uitgekozen artikelen en kunt u tevens de gewenste verzendmethode voor uw bestelling selecteren. 
Vul vervolgens het formulier in met uw naam en adresgegevens. Tevens kunt u aangeven of u een account wilt aanmaken voor onze shop. 
Let op, dit is handig omdat u de volgende keer slechts een inlognaam en wachtwoord hoeft in te geven. 
Het aanmaken van een account is echter niet verplicht, u kunt dit ook overslaan! 
Klaar met invullen van uw gegevens? Druk op de knop "Verzenden" en u gaat naar het volgende scherm waar u de gewenste betaalmethode kunt selecteren. 
Na selectie betaalmethode klikt u op de knop "Verder" voor een scherm met daarin de totale samenvatting van uw bestelling en uw gegevens. Desgewenst kunt u nog een opmerking voor ons achterlaten bij uw bestelling. Klik op "Verzenden" voor het afronden van uw bestelling. 
U ontvangt van ons altijd een copie van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres. 
Komt u er niet uit? Geen probleem! 
Wij kunnen desgewenst uw bestelling ook telefonisch verwerken! 
         
 
Betalen 

Betalingsmogelijkheden
U kunt kiezen uit vijf betalingswijzen: 

Betaling via IDEAL: Heeft u een betaalrekening met internetbankieren bij de Abn Amro, Fortis, ING/Postbank, Rabobank of SNS Bank? Dan kunt u supersnel en veilig online betalen via Ideal. Klik op deze betalingskeuze en u wordt direct geleid naar een betalingspagina waar u eerst uw bank selecteert en dan verder de betaling kunt afhandelen. Als de betaling succesvol verloopt versturen wij binnen 1 werkdag uw bestelling. (Afhandeling in de veilige omgeving van MultiSafePay) 

Betaling vooraf via Bankoverschrijving op rekeningnummer 1102.58,010 t.n.v online-gereedschap.nl. U draagt zelf zorg voor uw betaling aan ons. Zorg ervoor dat u uw bestelnr./Factuurnr. bij uw betaling vermeldt. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij uw bestelling binnen 1 werkdag naar u toe. Graag vragen wij u binnen 2 weken de betaling te regelen, anders staan hier de bestellingen wel erg lang klaar. 

Onder rembours: Na ontvangst van uw bestelling checken wij altijd telefonisch uw adresgegevens. Daarna versturen wij binnen 1 dag uw bestelling onder rembours. U betaalt het totale bestelbedrag aan de postbode. Let op: Rembourskosten zijn €8,50 bovenop de normale verzend kosten. 

U komt uw bestelling afhalen in Hattem Wij nemen telefonisch of via mail contact met u op om een afhaalafspraak te maken. Wij vragen u contant en gepast te betalen. Wij hebben geen mogelijkheid om te pinnen. Ook is het mogelijk de betaling vooraf via bank aan ons te voldoen. 

Betaling via PayPal: Heeft u een Paypal account? Dan is betalen via Paypal een goede en snelle betalingswijze. Als de betaling succesvol verloopt versturen wij binnen 1 werkdag uw bestelling. 



                     
                           

Bezorgdienst 
Al onze bestellingen worden bezorgd via Post.nl Pakketdienst.
Helaas hebben wij geen invloed op de tijdstip van aflevering! 
Wel sturen wij u via e-mail automatisch een track en trace code, waarmee u zelf via www.tracktrace.nl kunt zien waar uw bestelling op dat moment is. 



Retourneren
De klant heeft altijd het recht van retour binnen 14 dagen na levering van het product. 
Zonder opgave van reden kan de consument een product retourneren waarbij de aankoopprijs terug word betaald. 
De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de consument. 
Wat zijn de voorwaarden voor het recht van retour? Het product moet ongeopend geretourneerd worden, verpakking mogen niet beschadigd c.q. verbroken zijn. 
Het product mag niet gebruikt zijn en nog verkoopbaar. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, binnen 30 dagen worden geretourneerd. 


Defecte producten 
Ontvangt u een product wat al defect is voor in gebruik name? Neem telefonisch contact met ons op via 038-4443873, wij zorgen zo snel mogelijk voor vervanging! 
Wij staan voor 100% garant voor de kwaliteit van onze producten. Heeft u desondanks toch klachten? Neem dan contact met ons op en wij zullen uw klacht serieus beoordelen en netjes afhandelen. 



 

Online gereedschap.nl
Copyright © 2007-2014